Obchodní podmínky
VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY
obchodní společnosti
Těhobox s.r.o.
se sídlem Záhřebská 562/41, Vinohrady, 120 00 Praha 2
identifikační číslo: 19923325
zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 393871
pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.tehobox.cz
1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ
1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti
Těhobox s.r.o., se sídlem Záhřebská 562/41, Vinohrady, 120 00 Praha 2, identifikační číslo:
19923325, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka
393871 (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č.
89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“)
vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy
(dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen
„kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod
je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.tehobox.cz
(dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové
rozhraní obchodu“).
1.2. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od
prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své
podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.
1.3. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná
ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.
1.4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva
a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém
jazyce.
1.5. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou
dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.
2. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY
2.1. 2.2. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru
a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2
občanského zákoníku se nepoužije.
Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen zboží a nákladů za
navrácení zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty může být navráceno obvyklou poštovní cestou.
Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků
s výjimkou nákladu na doručení zboží (balné, poštovné). Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Ceny zboží nejsou přizpůsobovány osobě
kupujícího na základě automatizovaného rozhodování. Prodávající si vyhrazuje právo nabídku
zboží a cenu zboží průběžně aktualizovat, dle svých obchodních a provozních potřeb. Tímto
ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně
sjednaných podmínek.
2.3. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním
zboží, a o způsobu a času dodání zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním
zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v
rámci území České republiky. V případě, kdy prodávající nabízí dopravu zboží zdarma,
je předpokladem vzniku práva na bezplatnou dopravu zboží na straně kupujícího zaplacení
minimální celkové kupní ceny dopravovaného zboží ve výši stanovené ve webovém rozhraní
obchodu. V případě, kdy dojde k částečnému odstoupení od kupní smlouvy kupujícím a celková
kupní cena zboží, u kterého nedošlo k odstoupení od smlouvy kupujícím, nedosahuje minimální
výše, jež je potřebná pro vznik práva na dopravu zboží zdarma podle předchozí věty, právo
kupujícího na dopravu zboží zdarma zaniká a kupující je povinen dopravu zboží prodávajícímu
uhradit.
2.4. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu.
Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:
2.4.1. objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního
košíku webového rozhraní obchodu),
2.4.2. způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného
zboží a
2.4.3. informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).
2.5. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit vstupní
údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat
a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující
prodávajícímu kliknutím na tlačítko „objednávka zavazující se k platbě“. Údaje uvedené v
objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení
objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické
pošty kupujícího uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce (dále jen „elektronická adresa
kupujícího“).
2.6. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní
ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky
(například písemně či telefonicky).
2.7. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací),
jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty
kupujícího.
2.8. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy.
Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti
s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si 2.9. hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.
Kupující bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu, a to zejména s
osobami, které dříve podstatným způsobem porušily své povinnosti vůči prodávajícímu, příp. z
provozních (kapacitních) či jiných, pro prodávajícího důležitých, důvodů.
3. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY
3.1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit
prodávajícímu následujícími způsoby:
v hotovosti při osobním předání zboží;
v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce;
bezhotovostně prostřednictvím platebního systému GoPay.
3.2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s dodáním
zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady
spojené s dodáním zboží.
3.3. Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno
ustanovení čl. 4.6 obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.
3.4. V případě platby v hotovosti, na dobírku či ve výdejně zásilek je kupní cena splatná při převzetí
zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná při uzavření kupní smlouvy.
3.5. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému
potvrzení objednávky (čl. 2.6), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží
kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.
3.6. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.
3.7. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy,
vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový
doklad – fakturu. Prodávající není plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu
vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na
elektronickou adresu kupujícího.
4. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY
4.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné
odstoupit od kupní smlouvy o dodávce:
4.1.1. zboží vyrobeného podle požadavků kupujícího nebo přizpůsobeného jeho osobním
potřebám,
4.1.2. zboží, které podléhá rychlé zkáze, nebo zboží s krátkou dobou spotřeby, jakož i zboží, které bylo po dodání vzhledem ke své povaze nenávratně smíseno s jiným zbožím,
4.1.3. zboží v zapečetěném obalu, které z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů
není vhodné vrátit poté, co jej kupující porušil (např. otevřené kosmetické či jiné podobné
výrobky, které přichází do přímého styku s pokožkou).
4.2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 4.1 obchodních podmínek či o jiný případ, kdy nelze od kupní
smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 a odst. 2 občanského
zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů ode dne, kdy kupující nebo
jím určená třetí osoba odlišná od dopravce převezeme zboží, nebo:
4.2.1. poslední kus zboží, objedná-li kupující v rámci jedné objednávky více kusů zboží, které jsou
dodávány samostatně,
4.2.2. poslední položku nebo část dodávky zboží sestávajícího z několika položek nebo částí, nebo
4.2.3. první dodávku zboží, je-li ve smlouvě ujednána pravidelná dodávka zboží po ujednanou
dobu.
4.3. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v čl. 4.1
obchodních podmínek Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář
poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od kupní
smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu
elektronické pošty prodávajícího info@tehobox.cz.
4.4. V případě odstoupení od kupní smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží kupující zašle
nebo předá prodávajícímu zpět bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti (14) dnů od
odstoupení od smlouvy. Lhůta podle předchozí věty je zachována, pokud kupující odešle zboží
před jejím uplynutím. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené
s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou
povahu obvyklou poštovní cestou.
4.5. Prodávající je oprávněn provést přezkoumání vráceného zboží ve lhůtě deseti (10) dnů od vrácení
zboží kupujícím dle čl. 4.1 obchodních podmínek, zejména za účelem zjištění, zdali vrácené zboží
není poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno.
4.6. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 4.1 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní
prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím,
a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn
vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím
kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní
smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než
prodávající obdrží zboží a přezkoumá dle čl. 4.5 obchodních podmínek.
4.7. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti
nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
4.8. V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo
od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a
4.9. to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní
cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.
Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím
a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy
kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen
spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.
4.10. V případě, že byla úhrada provedena s použitím dárkového poukazu, kupující výslovně souhlasí,
aby se vrácení finanční částky provedlo formou kreditu, který bude dodatečně zaslán na jeho
emailovou adresu.
5. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ
5.1. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese
kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.
5.2. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím
v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.
5.3. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným
způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené
s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.
5.4. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v
případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu
svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.
Tímto nejsou dotčena práva kupujícího z odpovědnosti za vady zboží a další práva kupujícího
vyplývající z obecně závazných právních předpisů.
5.5. Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího převzetím věci; týž následek má, nepřevezme-li
kupující věc, ač mu s ní prodávající umožnil nakládat a kupující poruší kupní smlouvu tím, že
zboží nepřevezme.
5.6. Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky
prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.
6. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ
6.1. 6.2. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně
závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až
2174b občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění
pozdějších předpisů).
Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá
kupujícímu, že věc: 6.3. 6.4. 6.5. 6.6. 6.7. 6.8. 6.2.1. odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě,
interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem,
6.2.2. je vhodná k účelu, pro který ji kupující požaduje a s nímž prodávající souhlasil, a
6.2.3. je dodána s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo
instalaci.
Prodávající odpovídá kupujícímu, že vedle ujednaných vlastností:
6.3.1. je věc vhodná k účelu, k němuž se věc tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva
třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li
technických norem,
6.3.2. věc množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a
bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem věcí téhož druhu, které může kupující
rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná prodávajícím nebo jinou
osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením, ledaže prodávající
prokáže, že si ho nebyl vědom nebo že bylo v době uzavření kupní smlouvy upraveno
alespoň srovnatelným způsobem, jakým bylo učiněno, anebo že na rozhodnutí o koupi
nemohlo mít vliv,
6.3.3. je věc dodána s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití,
které může kupující rozumně očekávat, a
6.3.4. věc odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které prodávající kupujícímu
poskytl před uzavřením kupní smlouvy.
Ustanovení čl. 6.3 obchodních podmínek se nepoužije v případě, že prodávající kupujícího před
uzavřením kupní smlouvy zvlášť upozornil, že se některá vlastnost věci liší a kupující s tím při
uzavírání kupní smlouvy výslovně souhlasil.
Prodávající odpovídá kupujícímu také za vadu způsobenou nesprávnou montáží nebo instalací,
která byla podle kupní smlouvy provedena prodávajícím nebo na jeho odpovědnost. To platí i v
případě, že byla montáž nebo instalace provedena kupujícím a vada nastala v důsledku nedostatku
v návodu, který k ní poskytl prodávající nebo poskytovatel digitálního obsahu nebo služby
digitálního obsahu, jde-li o věc s digitálními vlastnostmi.
Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při
převzetí, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje. Tato doba neběží po dobu, po kterou kupující
nemůže věc užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně.
Kupující může vytknout vadu, která se na věci projeví v době dvou let od převzetí. Má-li být
plněno po dobu delší dvou let, má kupující právo z vady, která se vyskytne nebo projeví v této
době. Vytkl-li kupující prodávajícímu vadu oprávněně, doba pro vytčení vady věci neběží po dobu,
po kterou kupující nemůže věc užívat.
Má-li věc vadu, může kupující požadovat její odstranění. Podle své volby může požadovat dodání
nové věci bez vady nebo opravu věci, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve
srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady,
hodnotu, kterou by věc měla bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez
značných obtíží pro kupujícího. Prodávající může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo
nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by věc měla bez
vady.
6.9. Prodávající odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby tím kupujícímu nezpůsobil
značné obtíže, přičemž se zohlední povaha věci a účel, pro který kupující věc koupil. K odstranění
vady převezme prodávající věc na vlastní náklady. Vyžaduje-li to demontáž věci, jejíž montáž byla
provedena v souladu s povahou a účelem věci předtím, než se vada projevila, prodávající provede
demontáž vadné věci a montáž opravené nebo nové věci anebo uhradí náklady s tím spojené.
6.10. Kupující může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od kupní smlouvy, pokud:
6.10.1.prodávající vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil v souladu s čl. 6.9 obchodních
podmínek,
6.10.2.se vada projeví opakovaně,
6.10.3.je vada podstatným porušením kupní smlouvy, nebo
6.10.4.je z prohlášení prodávajícího nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna
v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro kupujícího.
6.11. Je-li vada věci nevýznamná, kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy (ve smyslu čl. 7.10
obchodních podmínek); má se za to, že vada věci není nevýznamná. Odstoupí-li kupující od kupní
smlouvy, prodávající vrátí kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu poté, co obdrží věc
nebo co mu kupující prokáže, že věc odeslal.
6.12. Vadu lze vytknout prodávajícímu, u kterého věc byla koupena. Je-li však k opravě určena jiná
osoba, která je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, kupující vytkne vadu
tomu, kdo je určen k provedení opravy.
6.13. S výjimkou případů, kdy je k provedení opravy určena jiná osoba, je prodávající povinen přijmout
reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment
prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb, případně i ve svém sídle. Prodávající je
povinen kupujícímu vydat při uplatnění reklamace písemné potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy
kupující reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace kupující
požaduje a kontaktní údaje kupujícího pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace. Tato
povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.
6.14. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena a kupující o tom musí být informován
nejpozději do třiceti (30) dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím
nedohodne na delší lhůtě. Je-li předmětem závazku poskytnutí digitálního obsahu, včetně
digitálního obsahu dodaného na hmotném nosiči, nebo služby digitálního obsahu, musí být
reklamace vyřízena v přiměřené době s přihlédnutím k povaze digitálního obsahu nebo služby
digitálního obsahu a k účelu, pro nějž je kupující požadoval.
6.15. Po marném uplynutí lhůty podle čl. 6.14 obchodních podmínek může kupující od kupní smlouvy
7. odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu.
6.16. Prodávající je povinen vydat kupujícímu potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně
potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí
reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.
6.17. Práva z odpovědnosti za vady zboží může kupující konkrétně uplatnit zejména osobně na adrese
Záhřebská 562/41, Vinohrady (Praha 2), telefonicky na čísle +420 775 551 350 či elektronickou
poštou na adrese info@tehobox.cz.
6.18. Kdo má právo z vadného plnění, náleží mu i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění
tohoto práva. Neuplatní-li však kupující právo na náhradu do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve
které je třeba vytknout vadu, soud právo nepřizná, pokud prodávající namítne, že právo na náhradu
nebylo uplatněno včas.
6.19. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit
reklamační řád prodávajícího.
6.20. Prodávající či jiná osoba může kupujícímu poskytnout nad rámec jeho zákonných práv z vadného
plnění také záruku za jakost.
DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN
7.1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.
7.2. Kupující bere na vědomí, že programové vybavení a další součásti tvořící webové rozhraní
obchodu provozovaného prodávajícím (včetně fotografií nabízeného zboží) jsou chráněny
autorským právem. Kupující se zavazuje, že nebude vykonávat žádnou činnost, která by mohla
jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové
vybavení nebo další součásti tvořící webové rozhraní obchodu.
7.3. Kupující není oprávněn při využívání webového rozhraní obchodu používat mechanismy,
programové vybavení nebo jiné postupy, které by mohly mít negativní vliv na provoz webového
rozhraní obchodu. Webové rozhraní obchodu je možné užívat jen v rozsahu, který není na úkor
práv ostatních zákazníků prodávajícího a který je v souladu s jeho určením.
7.4. Kupující bere na vědomí, že prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů
třetích osob do webové stránky nebo v důsledku užití webové stránky v rozporu s jejich určením.
7.5. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení §
1820 odst. 1 písm. n) občanského zákoníku.
7.6. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické pošty. Stížnosti
je možné zasílat na elektronickou adresu prodávajícího. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího
zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího. Jiná pravidla vyřizování stížností nejsou
prodávajícím stanovena.
7.7. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://
adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://
ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z
kupní smlouvy.
7.8. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2,
internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení
Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských
sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení
spotřebitelských sporů on-line).
7.9. Kupující se může obrátit se stížností na orgán dohledu nebo státního dozoru. Prodávající je
oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v
rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů
vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném
rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním občanského zákoníku a zákona č. 634/1992 Sb., o
ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.
7.10. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského
zákoníku.
8. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ A UKLÁDÁNÍ COOKIES
8.1. Informace o ochraně a zpracování osobních údajů kupujícího ze strany prodávajícího a použití a
ukládání cookies se jsou dostupné ve zvláštním dokumentu Zásady ochrany osobních údajů,
dostupném na adrese: (odkaz) _________
9. ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ
9.1. Kupující souhlasí ve smyslu ustanovení § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách
informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační
společnosti), ve znění pozdějších předpisů, se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na
elektronickou adresu či na telefonní číslo kupujícího. Svou informační povinnost vůči kupujícímu
ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely
zasílání obchodních sdělení plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu Zásady
ochrany osobních údajů, dostupném na adrese: ______________(odkaz).
10. DORUČOVÁNÍ
10.1. Nebude-li dohodnuto jinak, veškerá korespondence související s kupní smlouvou musí být druhé
smluvní straně doručena písemně, a to elektronickou poštou, nebo doporučeně prostřednictvím
provozovatele poštovních služeb (dle volby odesílatele). Kupujícímu může být doručováno na
elektronickou adresu kupujícího.
10.2. Za doručené se považuje i oznámení, jehož převzetí bylo adresátem odmítnuto, které nebylo
vyzvednuto v úložní době, nebo které se vrátilo jako nedoručitelné.
11. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
11.1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany
sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Volbou práva podle předchozí věty není kupující, který
je spotřebitelem, zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze
smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6
odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu
rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).
11.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane,
namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co
nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost
ostatních ustanovení.
11.3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a
není přístupná.
11.4. Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.
11.5. Kontaktní údaje prodávajícího: adresa sídla Záhřebská 562/41, Vinohrady (Praha 2), adresa
elektronické pošty info@tehobox.cz, telefon +420 775 551 350. Prodávající neposkytuje jiný
prostředek on-line komunikace.
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne _____ 2024
V Praze dne _________ 2024
Vzorový formulář odstoupení od kupní smlouvy
Odesílatel:
Jméno a příjmení:
Bydliště:
(případně e-mail, tel. číslo):
Adresát:
IČ:
Se sídlem:
Prodávající: (jméno a příjmení/obchodní firma)
Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy
Dne ………. jsem si na Vašich internetových stránkách/v internetovém obchodě ………… objednal zboží
……….., číslo objednávky …………, v hodnotě …..….. Kč. Objednané zboží jsem obdržel dne ………..
Na základě ust. § 1829 odst. 1 ve spojení s ust. § 1818 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, využívám
svého zákonného práva a odstupuji od kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím internetu, která se týká výše
uvedeného zboží, jež Vám s tímto dopisem zasílám zpět, a zároveň Vás žádám o poukázání kupní ceny ve
výši ………. Kč a ……… Kč za poštovné na můj bankovní účet číslo …………. nejpozději do 14 dnů od
doručení tohoto odstoupení od smlouvy.
V ………. dne ……….
Jméno a příjmení spotřebitele
(podpis)
Přílohy:
Doklad o koupi