Obchodní podmínky

VŠEOBECNÉ OBCHODNÍ PODMÍNKY

obchodní společnosti

Těhobox s.r.o.

se sídlem Záhřebská 562/41, Vinohrady, 120 00 Praha 2

identifikační číslo: 19923325

zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 393871

pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.tehobox.cz

1. ÚVODNÍ USTANOVENÍ

1.1. Tyto všeobecné obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) obchodní společnosti

Těhobox s.r.o., se sídlem Záhřebská 562/41, Vinohrady, 120 00 Praha 2, identifikační číslo:

19923325, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka

393871 (dále jen „prodávající“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č.

89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších předpisů (dále jen „občanský zákoník“)

vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy

(dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen

kupující“) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod

je prodávajícím provozován na webové stránce umístěné na internetové adrese www.tehobox.cz

(dále jen „webová stránka“), a to prostřednictvím rozhraní webové stránky (dále jen „webové

rozhraní obchodu“).

1.2. Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od

prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své

podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.

1.3. Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná

ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

1.4. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva

a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém

jazyce.

1.5. Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou

dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

2. UZAVŘENÍ KUPNÍ SMLOUVY

2.1. 2.2. Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru

a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2

občanského zákoníku se nepoužije.

Webové rozhraní obchodu obsahuje informace o zboží, a to včetně uvedení cen zboží a nákladů za

navrácení zboží, jestliže toto zboží ze své podstaty může být navráceno obvyklou poštovní cestou.

Ceny zboží jsou uvedeny včetně daně z přidané hodnoty a všech souvisejících poplatků

s výjimkou nákladu na doručení zboží (balné, poštovné). Ceny zboží zůstávají v platnosti po dobu, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní obchodu. Ceny zboží nejsou přizpůsobovány osobě

kupujícího na základě automatizovaného rozhodování. Prodávající si vyhrazuje právo nabídku

zboží a cenu zboží průběžně aktualizovat, dle svých obchodních a provozních potřeb. Tímto

ustanovením není omezena možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně

sjednaných podmínek.

2.3. Webové rozhraní obchodu obsahuje také informace o nákladech spojených s balením a dodáním

zboží, a o způsobu a času dodání zboží. Informace o nákladech spojených s balením a dodáním

zboží uvedené ve webovém rozhraní obchodu platí pouze v případech, kdy je zboží doručováno v

rámci území České republiky. V případě, kdy prodávající nabízí dopravu zboží zdarma,

je předpokladem vzniku práva na bezplatnou dopravu zboží na straně kupujícího zaplacení

minimální celkové kupní ceny dopravovaného zboží ve výši stanovené ve webovém rozhraní

obchodu. V případě, kdy dojde k částečnému odstoupení od kupní smlouvy kupujícím a celková

kupní cena zboží, u kterého nedošlo k odstoupení od smlouvy kupujícím, nedosahuje minimální

výše, jež je potřebná pro vznik práva na dopravu zboží zdarma podle předchozí věty, právo

kupujícího na dopravu zboží zdarma zaniká a kupující je povinen dopravu zboží prodávajícímu

uhradit.

2.4. Pro objednání zboží vyplní kupující objednávkový formulář ve webovém rozhraní obchodu.

Objednávkový formulář obsahuje zejména informace o:

2.4.1. objednávaném zboží (objednávané zboží „vloží“ kupující do elektronického nákupního

košíku webového rozhraní obchodu),

2.4.2. způsobu úhrady kupní ceny zboží, údaje o požadovaném způsobu doručení objednávaného

zboží a

2.4.3. informace o nákladech spojených s dodáním zboží (dále společně jen jako „objednávka“).

2.5. Před zasláním objednávky prodávajícímu je kupujícímu umožněno zkontrolovat a měnit vstupní

údaje, které do objednávky kupující vložil, a to i s ohledem na možnost kupujícího zjišťovat

a opravovat chyby vzniklé při zadávání dat do objednávky. Objednávku odešle kupující

prodávajícímu kliknutím na tlačítko „objednávka zavazující se k platbě“. Údaje uvedené v

objednávce jsou prodávajícím považovány za správné. Prodávající neprodleně po obdržení

objednávky toto obdržení kupujícímu potvrdí elektronickou poštou, a to na adresu elektronické

pošty kupujícího uvedenou v uživatelském účtu či v objednávce (dále jen „elektronická adresa

kupujícího“).

2.6. Prodávající je vždy oprávněn v závislosti na charakteru objednávky (množství zboží, výše kupní

ceny, předpokládané náklady na dopravu) požádat kupujícího o dodatečné potvrzení objednávky

(například písemně či telefonicky).

2.7. Smluvní vztah mezi prodávajícím a kupujícím vzniká doručením přijetí objednávky (akceptací),

jež je prodávajícím zasláno kupujícímu elektronickou poštou, a to na adresu elektronické pošty

kupujícího.

2.8. Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy.

Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti

s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) si 2.9. hradí kupující sám, přičemž tyto náklady se neliší od základní sazby.

Kupující bere na vědomí, že prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu, a to zejména s

osobami, které dříve podstatným způsobem porušily své povinnosti vůči prodávajícímu, příp. z

provozních (kapacitních) či jiných, pro prodávajícího důležitých, důvodů.

3. CENA ZBOŽÍ A PLATEBNÍ PODMÍNKY

3.1. Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit

prodávajícímu následujícími způsoby:

v hotovosti při osobním předání zboží;

v hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce;

bezhotovostně prostřednictvím platebního systému GoPay.

3.2. Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s dodáním

zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se dále kupní cenou i náklady

spojené s dodáním zboží.

3.3. Prodávající nepožaduje od kupujícího zálohu či jinou obdobnou platbu. Tímto není dotčeno

ustanovení čl. 4.6 obchodních podmínek ohledně povinnosti uhradit kupní cenu zboží předem.

3.4. V případě platby v hotovosti, na dobírku či ve výdejně zásilek je kupní cena splatná při převzetí

zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná při uzavření kupní smlouvy.

3.5. Prodávající je oprávněn, zejména v případě, že ze strany kupujícího nedojde k dodatečnému

potvrzení objednávky (čl. 2.6), požadovat uhrazení celé kupní ceny ještě před odesláním zboží

kupujícímu. Ustanovení § 2119 odst. 1 občanského zákoníku se nepoužije.

3.6. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím kupujícímu nelze vzájemně kombinovat.

3.7. Je-li to v obchodním styku obvyklé nebo je-li tak stanoveno obecně závaznými právními předpisy,

vystaví prodávající ohledně plateb prováděných na základě kupní smlouvy kupujícímu daňový

doklad – fakturu. Prodávající není plátcem daně z přidané hodnoty. Daňový doklad – fakturu

vystaví prodávající kupujícímu po uhrazení ceny zboží a zašle jej v elektronické podobě na

elektronickou adresu kupujícího.

4. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY

4.1. Kupující bere na vědomí, že dle ustanovení § 1837 občanského zákoníku nelze mimo jiné

odstoupit od kupní smlouvy o dodávce:

4.1.1. zboží vyrobeného podle požadavků kupujícího nebo přizpůsobeného jeho osobním

potřebám,

4.1.2. zboží, které podléhá rychlé zkáze, nebo zboží s krátkou dobou spotřeby, jakož i zboží, které bylo po dodání vzhledem ke své povaze nenávratně smíseno s jiným zbožím,

4.1.3. zboží v zapečetěném obalu, které z důvodu ochrany zdraví nebo z hygienických důvodů

není vhodné vrátit poté, co jej kupující porušil (např. otevřené kosmetické či jiné podobné

výrobky, které přichází do přímého styku s pokožkou).

4.2. Nejedná-li se o případ uvedený v čl. 4.1 obchodních podmínek či o jiný případ, kdy nelze od kupní

smlouvy odstoupit, má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 a odst. 2 občanského

zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, a to do čtrnácti (14) dnů ode dne, kdy kupující nebo

jím určená třetí osoba odlišná od dopravce převezeme zboží, nebo:

4.2.1. poslední kus zboží, objedná-li kupující v rámci jedné objednávky více kusů zboží, které jsou

dodávány samostatně,

4.2.2. poslední položku nebo část dodávky zboží sestávajícího z několika položek nebo částí, nebo

4.2.3. první dodávku zboží, je-li ve smlouvě ujednána pravidelná dodávka zboží po ujednanou

dobu.

4.3. Odstoupení od kupní smlouvy musí být prodávajícímu odesláno ve lhůtě uvedené v čl. 4.1

obchodních podmínek Pro odstoupení od kupní smlouvy může kupující využit vzorový formulář

poskytovaný prodávajícím, jenž tvoří přílohu obchodních podmínek. Odstoupení od kupní

smlouvy může kupující zasílat mimo jiné na adresu provozovny prodávajícího či na adresu

elektronické pošty prodávajícího info@tehobox.cz.

4.4. V případě odstoupení od kupní smlouvy se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží kupující zašle

nebo předá prodávajícímu zpět bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti (14) dnů od

odstoupení od smlouvy. Lhůta podle předchozí věty je zachována, pokud kupující odešle zboží

před jejím uplynutím. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené

s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou

povahu obvyklou poštovní cestou.

4.5. Prodávající je oprávněn provést přezkoumání vráceného zboží ve lhůtě deseti (10) dnů od vrácení

zboží kupujícím dle čl. 4.1 obchodních podmínek, zejména za účelem zjištění, zdali vrácené zboží

není poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno.

4.6. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 4.1 obchodních podmínek vrátí prodávající peněžní

prostředky přijaté od kupujícího do čtrnácti (14) dnů od odstoupení od kupní smlouvy kupujícím,

a to stejným způsobem, jakým je prodávající od kupujícího přijal. Prodávající je taktéž oprávněn

vrátit plnění poskytnuté kupujícím již při vrácení zboží kupujícím či jiným způsobem, pokud s tím

kupující bude souhlasit a nevzniknou tím kupujícímu další náklady. Odstoupí-li kupující od kupní

smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než

prodávající obdrží zboží a přezkoumá dle čl. 4.5 obchodních podmínek.

4.7. Nárok na úhradu škody vzniklé na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti

nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.

4.8. V případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo

od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a

4.9. to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní

cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím.

Je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím

a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy

kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen

spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

4.10. V případě, že byla úhrada provedena s použitím dárkového poukazu, kupující výslovně souhlasí,

aby se vrácení finanční částky provedlo formou kreditu, který bude dodatečně zaslán na jeho

emailovou adresu.

5. PŘEPRAVA A DODÁNÍ ZBOŽÍ

5.1. V případě, že je způsob dopravy smluven na základě zvláštního požadavku kupujícího, nese

kupující riziko a případné dodatečné náklady spojené s tímto způsobem dopravy.

5.2. Je-li prodávající podle kupní smlouvy povinen dodat zboží na místo určené kupujícím

v objednávce, je kupující povinen převzít zboží při dodání.

5.3. V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným

způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, je kupující povinen uhradit náklady spojené

s opakovaným doručováním zboží, resp. náklady spojené s jiným způsobem doručení.

5.4. Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v

případě jakýchkoliv závad toto neprodleně oznámit přepravci. V případě shledání porušení obalu

svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky nemusí kupující zásilku od přepravce převzít.

Tímto nejsou dotčena práva kupujícího z odpovědnosti za vady zboží a další práva kupujícího

vyplývající z obecně závazných právních předpisů.

5.5. Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího převzetím věci; týž následek má, nepřevezme-li

kupující věc, ač mu s ní prodávající umožnil nakládat a kupující poruší kupní smlouvu tím, že

zboží nepřevezme.

5.6. Další práva a povinnosti stran při přepravě zboží mohou upravit zvláštní dodací podmínky

prodávajícího, jsou-li prodávajícím vydány.

6. PRÁVA Z VADNÉHO PLNĚNÍ

6.1. 6.2. Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně

závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až

2174b občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění

pozdějších předpisů).

Prodávající odpovídá kupujícímu, že věc při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá

kupujícímu, že věc: 6.3. 6.4. 6.5. 6.6. 6.7. 6.8. 6.2.1. odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě,

interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem,

6.2.2. je vhodná k účelu, pro který ji kupující požaduje a s nímž prodávající souhlasil, a

6.2.3. je dodána s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo

instalaci.

Prodávající odpovídá kupujícímu, že vedle ujednaných vlastností:

6.3.1. je věc vhodná k účelu, k němuž se věc tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva

třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li

technických norem,

6.3.2. věc množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a

bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem věcí téhož druhu, které může kupující

rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná prodávajícím nebo jinou

osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením, ledaže prodávající

prokáže, že si ho nebyl vědom nebo že bylo v době uzavření kupní smlouvy upraveno

alespoň srovnatelným způsobem, jakým bylo učiněno, anebo že na rozhodnutí o koupi

nemohlo mít vliv,

6.3.3. je věc dodána s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití,

které může kupující rozumně očekávat, a

6.3.4. věc odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které prodávající kupujícímu

poskytl před uzavřením kupní smlouvy.

Ustanovení čl. 6.3 obchodních podmínek se nepoužije v případě, že prodávající kupujícího před

uzavřením kupní smlouvy zvlášť upozornil, že se některá vlastnost věci liší a kupující s tím při

uzavírání kupní smlouvy výslovně souhlasil.

Prodávající odpovídá kupujícímu také za vadu způsobenou nesprávnou montáží nebo instalací,

která byla podle kupní smlouvy provedena prodávajícím nebo na jeho odpovědnost. To platí i v

případě, že byla montáž nebo instalace provedena kupujícím a vada nastala v důsledku nedostatku

v návodu, který k ní poskytl prodávající nebo poskytovatel digitálního obsahu nebo služby

digitálního obsahu, jde-li o věc s digitálními vlastnostmi.

Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že věc byla vadná již při

převzetí, ledaže to povaha věci nebo vady vylučuje. Tato doba neběží po dobu, po kterou kupující

nemůže věc užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně.

Kupující může vytknout vadu, která se na věci projeví v době dvou let od převzetí. Má-li být

plněno po dobu delší dvou let, má kupující právo z vady, která se vyskytne nebo projeví v této

době. Vytkl-li kupující prodávajícímu vadu oprávněně, doba pro vytčení vady věci neběží po dobu,

po kterou kupující nemůže věc užívat.

Má-li věc vadu, může kupující požadovat její odstranění. Podle své volby může požadovat dodání

nové věci bez vady nebo opravu věci, ledaže je zvolený způsob odstranění vady nemožný nebo ve

srovnání s druhým nepřiměřeně nákladný; to se posoudí zejména s ohledem na význam vady,

hodnotu, kterou by věc měla bez vady, a to, zda může být druhým způsobem vada odstraněna bez

značných obtíží pro kupujícího. Prodávající může odmítnout vadu odstranit, je-li to nemožné nebo

nepřiměřeně nákladné zejména s ohledem na význam vady a hodnotu, kterou by věc měla bez

vady.

6.9. Prodávající odstraní vadu v přiměřené době po jejím vytknutí tak, aby tím kupujícímu nezpůsobil

značné obtíže, přičemž se zohlední povaha věci a účel, pro který kupující věc koupil. K odstranění

vady převezme prodávající věc na vlastní náklady. Vyžaduje-li to demontáž věci, jejíž montáž byla

provedena v souladu s povahou a účelem věci předtím, než se vada projevila, prodávající provede

demontáž vadné věci a montáž opravené nebo nové věci anebo uhradí náklady s tím spojené.

6.10. Kupující může požadovat přiměřenou slevu nebo odstoupit od kupní smlouvy, pokud:

6.10.1.prodávající vadu odmítl odstranit nebo ji neodstranil v souladu s čl. 6.9 obchodních

podmínek,

6.10.2.se vada projeví opakovaně,

6.10.3.je vada podstatným porušením kupní smlouvy, nebo

6.10.4.je z prohlášení prodávajícího nebo z okolností zjevné, že vada nebude odstraněna

v přiměřené době nebo bez značných obtíží pro kupujícího.

6.11. Je-li vada věci nevýznamná, kupující nemůže odstoupit od kupní smlouvy (ve smyslu čl. 7.10

obchodních podmínek); má se za to, že vada věci není nevýznamná. Odstoupí-li kupující od kupní

smlouvy, prodávající vrátí kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu poté, co obdrží věc

nebo co mu kupující prokáže, že věc odeslal.

6.12. Vadu lze vytknout prodávajícímu, u kterého věc byla koupena. Je-li však k opravě určena jiná

osoba, která je v místě prodávajícího nebo v místě pro kupujícího bližším, kupující vytkne vadu

tomu, kdo je určen k provedení opravy.

6.13. S výjimkou případů, kdy je k provedení opravy určena jiná osoba, je prodávající povinen přijmout

reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment

prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb, případně i ve svém sídle. Prodávající je

povinen kupujícímu vydat při uplatnění reklamace písemné potvrzení, ve kterém uvede datum, kdy

kupující reklamaci uplatnil, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace kupující

požaduje a kontaktní údaje kupujícího pro účely poskytnutí informace o vyřízení reklamace. Tato

povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.

6.14. Reklamace včetně odstranění vady musí být vyřízena a kupující o tom musí být informován

nejpozději do třiceti (30) dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající s kupujícím

nedohodne na delší lhůtě. Je-li předmětem závazku poskytnutí digitálního obsahu, včetně

digitálního obsahu dodaného na hmotném nosiči, nebo služby digitálního obsahu, musí být

reklamace vyřízena v přiměřené době s přihlédnutím k povaze digitálního obsahu nebo služby

digitálního obsahu a k účelu, pro nějž je kupující požadoval.

6.15. Po marném uplynutí lhůty podle čl. 6.14 obchodních podmínek může kupující od kupní smlouvy

7. odstoupit nebo požadovat přiměřenou slevu.

6.16. Prodávající je povinen vydat kupujícímu potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně

potvrzení o provedení opravy, a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí

reklamace. Tato povinnost se vztahuje i na jiné osoby určené k provedení opravy.

6.17. Práva z odpovědnosti za vady zboží může kupující konkrétně uplatnit zejména osobně na adrese

Záhřebská 562/41, Vinohrady (Praha 2), telefonicky na čísle +420 775 551 350 či elektronickou

poštou na adrese info@tehobox.cz.

6.18. Kdo má právo z vadného plnění, náleží mu i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění

tohoto práva. Neuplatní-li však kupující právo na náhradu do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve

které je třeba vytknout vadu, soud právo nepřizná, pokud prodávající namítne, že právo na náhradu

nebylo uplatněno včas.

6.19. Další práva a povinnosti stran související s odpovědností prodávajícího za vady může upravit

reklamační řád prodávajícího.

6.20. Prodávající či jiná osoba může kupujícímu poskytnout nad rámec jeho zákonných práv z vadného

plnění také záruku za jakost.

DALŠÍ PRÁVA A POVINNOSTI SMLUVNÍCH STRAN

7.1. Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.

7.2. Kupující bere na vědomí, že programové vybavení a další součásti tvořící webové rozhraní

obchodu provozovaného prodávajícím (včetně fotografií nabízeného zboží) jsou chráněny

autorským právem. Kupující se zavazuje, že nebude vykonávat žádnou činnost, která by mohla

jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněně zasahovat či neoprávněně užít programové

vybavení nebo další součásti tvořící webové rozhraní obchodu.

7.3. Kupující není oprávněn při využívání webového rozhraní obchodu používat mechanismy,

programové vybavení nebo jiné postupy, které by mohly mít negativní vliv na provoz webového

rozhraní obchodu. Webové rozhraní obchodu je možné užívat jen v rozsahu, který není na úkor

práv ostatních zákazníků prodávajícího a který je v souladu s jeho určením.

7.4. Kupující bere na vědomí, že prodávající nenese odpovědnost za chyby vzniklé v důsledku zásahů

třetích osob do webové stránky nebo v důsledku užití webové stránky v rozporu s jejich určením.

7.5. Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení §

1820 odst. 1 písm. n) občanského zákoníku.

7.6. Vyřizování stížností spotřebitelů zajišťuje prodávající prostřednictvím elektronické pošty. Stížnosti

je možné zasílat na elektronickou adresu prodávajícího. Informaci o vyřízení stížnosti kupujícího

zašle prodávající na elektronickou adresu kupujícího. Jiná pravidla vyřizování stížností nejsou

prodávajícím stanovena.

7.7. K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: https://

adr.coi.cz/cs. Platformu pro řešení sporů on-line nacházející se na internetové adrese http://

ec.europa.eu/consumers/odr je možné využít při řešení sporů mezi prodávajícím a kupujícím z

kupní smlouvy.

7.8. Evropské spotřebitelské centrum Česká republika, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2,

internetová adresa: http://www.evropskyspotrebitel.cz je kontaktním místem podle Nařízení

Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o řešení spotřebitelských

sporů on-line a o změně nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009/22/ES (nařízení o řešení

spotřebitelských sporů on-line).

7.9. Kupující se může obrátit se stížností na orgán dohledu nebo státního dozoru. Prodávající je

oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění. Živnostenskou kontrolu provádí v

rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Dozor nad oblastí ochrany osobních údajů

vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů. Česká obchodní inspekce vykonává ve vymezeném

rozsahu mimo jiné dozor nad dodržováním občanského zákoníku a zákona č. 634/1992 Sb., o

ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

7.10. Kupující tímto přebírá na sebe nebezpečí změny okolností ve smyslu § 1765 odst. 2 občanského

zákoníku.

8. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ A UKLÁDÁNÍ COOKIES

8.1. Informace o ochraně a zpracování osobních údajů kupujícího ze strany prodávajícího a použití a

ukládání cookies se jsou dostupné ve zvláštním dokumentu Zásady ochrany osobních údajů,

dostupném na adrese: (odkaz) _________

9. ZASÍLÁNÍ OBCHODNÍCH SDĚLENÍ

9.1. Kupující souhlasí ve smyslu ustanovení § 7 odst. 2 zákona č. 480/2004 Sb., o některých službách

informační společnosti a o změně některých zákonů (zákon o některých službách informační

společnosti), ve znění pozdějších předpisů, se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na

elektronickou adresu či na telefonní číslo kupujícího. Svou informační povinnost vůči kupujícímu

ve smyslu čl. 13 nařízení GDPR související se zpracováním osobních údajů kupujícího pro účely

zasílání obchodních sdělení plní prodávající prostřednictvím zvláštního dokumentu Zásady

ochrany osobních údajů, dostupném na adrese: ______________(odkaz).

10. DORUČOVÁNÍ

10.1. Nebude-li dohodnuto jinak, veškerá korespondence související s kupní smlouvou musí být druhé

smluvní straně doručena písemně, a to elektronickou poštou, nebo doporučeně prostřednictvím

provozovatele poštovních služeb (dle volby odesílatele). Kupujícímu může být doručováno na

elektronickou adresu kupujícího.

10.2. Za doručené se považuje i oznámení, jehož převzetí bylo adresátem odmítnuto, které nebylo

vyzvednuto v úložní době, nebo které se vrátilo jako nedoručitelné.

 

11. ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ

11.1. Pokud vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní (zahraniční) prvek, pak strany

sjednávají, že vztah se řídí českým právem. Volbou práva podle předchozí věty není kupující, který

je spotřebitelem, zbaven ochrany, kterou mu poskytují ustanovení právního řádu, od nichž se nelze

smluvně odchýlit, a jež by se v případě neexistence volby práva jinak použila dle ustanovení čl. 6

odst. 1 Nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008 ze dne 17. června 2008 o právu

rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I).

11.2. Je-li některé ustanovení obchodních podmínek neplatné nebo neúčinné, nebo se takovým stane,

namísto neplatných ustanovení nastoupí ustanovení, jehož smysl se neplatnému ustanovení co

nejvíce přibližuje. Neplatností nebo neúčinností jednoho ustanovení není dotčena platnost

ostatních ustanovení.

11.3. Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je archivována prodávajícím v elektronické podobě a

není přístupná.

11.4. Přílohu obchodních podmínek tvoří vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy.

11.5. Kontaktní údaje prodávajícího: adresa sídla Záhřebská 562/41, Vinohrady (Praha 2), adresa

elektronické pošty info@tehobox.cz, telefon +420 775 551 350. Prodávající neposkytuje jiný

prostředek on-line komunikace.

Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti dne _____ 2024

V Praze dne _________ 2024

 

 

Vzorový formulář odstoupení od kupní smlouvy

 

Odesílatel:

Jméno a příjmení:

Bydliště:

(případně e-mail, tel. číslo):

 

Adresát:

IČ:

Se sídlem:

Prodávající: (jméno a příjmení/obchodní firma)

 

Oznámení o odstoupení od kupní smlouvy

Dne ………. jsem si na Vašich internetových stránkách/v internetovém obchodě ………… objednal zboží

……….., číslo objednávky …………, v hodnotě …..….. Kč. Objednané zboží jsem obdržel dne ………..

Na základě ust. § 1829 odst. 1 ve spojení s ust. § 1818 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, využívám

svého zákonného práva a odstupuji od kupní smlouvy uzavřené prostřednictvím internetu, která se týká výše

uvedeného zboží, jež Vám s tímto dopisem zasílám zpět, a zároveň Vás žádám o poukázání kupní ceny ve

výši ………. Kč a ……… Kč za poštovné na můj bankovní účet číslo …………. nejpozději do 14 dnů od

doručení tohoto odstoupení od smlouvy.

 

V ………. dne ……….

 

 

Jméno a příjmení spotřebitele

(podpis)

 

 

Přílohy:

Doklad o koupi